تعویض محصول

مشتریان نقشینه بافت تبریز (پریزن) برای عودت و یا تعویض کالای خریداری شده تا ۷ روز فرصت دارند. در صورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد باشد، شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) قادر به انجام یکی از شرایط زیر، با توجه به شرایط تعویض محصول، به انتخاب مشتریان خواهد بود:
۱- تعویض کالا (در صورت موجود در انبار)
۲- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف ۷ روز انجام خواهد شد. هزینه حمل و نقل کالای تعویض شده نیز بر عهده شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) است.

شرایط تعویض محصول

۱- مشتری باید ظرف ۷ روز پس از دریافت سفارش، نسبت به اعلام ایراد محصول خریداری شده اقدام کند.
۲- ایراد می بایست به تأیید کارشناسان شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) برسد.
۳- ایراد، ناشی از استفاده نادرست از محصول خریداری شده و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
چنانچه ایراد مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

روش های بازگرداندن محصول

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) بوده و شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) در این راستا می‏کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

۱- اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) فرصت تست کالاهای فروخته شده را ۷ روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است. جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق صفحه کاربری خود جهت ارجاع دادن کالا اقدام نمایید. کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان نقشینه بافت تبریز (پریزن) تأیید شود، درصورت موجود بودن کالا در انبار، کالا تعویض خواهد شد و در غیر این صورت هزینه کالا بازگردانده می شود. برای ارسال کالای دارای ایراد به نام شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن)، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می‏شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، در صورتی که نیاز به
استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

۲- مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق صفحه کاربری خود اقدام نمایید. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۲ روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) است.

۳- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شرکت نقشینه بافت تبریز تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲ روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) ارسال شود. در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) عودت شود.

۴- انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش شرکت نقشینه بافت تبریز (پریزن) اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.