سوالات متداول

ثبت نام و حساب کاربری


۱- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟


ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای این کار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن حصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید، ثبت نام شما در سایت اتفاق خواهد افتاد.


۲- چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟


برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود کلیک کرده و در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

۳- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟


برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

۴- آیا می ‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟


بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خرید و سفارش


۱- جهت خرید محصولات شما چگونه باید اقدام نمایم؟


جهت خرید محصولات، می توانید پس از مشاهده محصول، گزینه “افزودن به سبد خرید” را انتحاب نموده و محصول مورد نظر را در سبد خرید خود مشاهده نمایید. سپس می توانید با انتخاب گزینه “ادامه فرایند خرید” مراحل خرید را تکمیل نمایید.

۲- چگونه می توانم نمایندگی شرکت شما را داشته باشم؟


برای این کار می توانید با مطالعه شرایط نمایندگی در وب سایت از بخش همکاری با ما و پر کردن فرم درخواست نمایندگی در همان بخش اقدام نمایید.


۳- مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟


خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می‏دهد و باز به جهت نرم‏افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می‏گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

۴- آیا خرید از این سایت امن است؟


برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است. در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است. همچنین در انتهای صفحه اصلی وب سایت نماد اعتماد و تجارت الکترونیک را می توانید مشاهده کنید که صحت از معتبر بودن سایت است.

۵- آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟


بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله‏ی «آدرس ارسال صورت حساب» با تغییر آدرس، درخواست دهید محصول خریداری شده به آدرسی که مایل هستید ارسال شود.

۶- نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟


دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۷- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟


شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

۸- آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟


در حال حاضر چنین امکانی در سایت وجود ندارد.

۹- آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟


بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

۱۰- چطور می توانم از تخفیف های شما بهره مند شوم؟


ما آمار خریدهای شما را بررسی می کنیم و وقتی مبلغ شما به آستانه معینی رسید، می توانید تخفیف بگیرید. همچنین، می توانید در رویدادهای ویژه و مناسبت ها تخفیف دریافت کنید.

نحوه پرداخت


۱- از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟


در طی فرآیند خرید از سایت، روش های مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، که برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه پرداخت سفارش مراجعه کنید.

۲- اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟


گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۳- آیا می توان از شیوه پرداخت هنگام تحویل برای ارسال محصولات به شهرستان استفاده کرد؟


در حال حاضر انجام این سرویس امکان پذیر نمی باشد.

۴- آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟


متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

ارسال سفارش


۱- سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟


در حال حاضر چهار شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:
پست پیشتاز
پست سفارشی
پیک موتوری ویژه ی سفارش های شهر تبريز
ارسال از طریق باربری برای خریدهای عمده

۲- معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟


مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

۳- چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟


ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می‏کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع کنید.

۴- چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟


برای این کار ابتدا باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت «سفارش ها» لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

۵- در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟


لازم است در اولین فرصت از طریق سامانه پشتیبانی موجود در سایت، مرسوله فرستاده شده را پیگیری کنید. همچنین می توانید با استفاده از کد رهگیری پستی، از وضعیت مرسوله خود باخبر شوید.

تعویض یا بازگشت محصول


۱- آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟


برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه تعویض محصول مراجعه نمایید.

۲- آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟


خیر. در حال حاضر امکان ارائه این سرویس وجود ندارد.

۳- در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟


هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و در طی ۴۸ ساعت مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

۴- در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟


اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید. در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا ۷ روز کاری نسبت به عودت کالا اقدام نمایید.

۵- اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟


با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه تعویض محصول مراجعه کنید.

۶- آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟


در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه تعویض محصول مراجعه کنید.
توجه: امکان انصراف از خرید پس از ارسالا کالا وجود ندارد.

فروش ویژه


۱- چه زمانی محصولات در طرح فروش ویژه قرار می گیرند؟

چطور می توانم از این طرح آگاه شوم؟


امکان قرار گرفتن یک محصول در طرح فروش ویژه را کارشناسان شركت نقشينه بافت تبريز با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه محصول به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. برای اطلاع از این برنامه ها می‏توانید در خبرنامه ما عضو شوید و در جریان اخبار و رویدادهای شرکت قرار بگیرید.

۲- آیا می توانم محصولی را که قبلا در طرح فروش ویژه عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟


خیر. طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما زمان محدودی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول بر می گردند.