برای سفارش عمده با شماره 36377381-041 تماس بگیرید

جوراب، مدافع سلامتی پا

اولین خط محافظ پاهای شما جوراب است. جوراب ها کارهایی بیش از جلوگیری از مالش کفش و ایجاد تاول روی پاها دارند. آنها با کمک به کنترل دما و رطوبت یک محیط ایده آل را فراهم می‏کنند. کسانی که از نوروپاتی رنج می‏برند باید همیشه از جوراب های سفید استفاده کنند تا به تشخیص زخم های باز در پاها و مچ پا کمک کند.

اولین دفاع در برابر تاول، جوراب و کفش مناسب است. تاول از مناطق اصطکاک ایجاد می‏شود و در نتیجه جدا شدن لایه های پوستی شما است. افزودن یک لایه پارچه مانند جوراب می‏تواند اصطکاک احساس شده روی پوست را به میزان چشمگیری کاهش دهد. جوراب های نخی معمولی سالهاست که به این کار مهم دست یافته اند. با این حال، پیشرفت های لباس امروزه بالشتک را در جوراب قرار می‏دهد تا بالشتک را در مناطق دارای اثر بالا افزایش دهد. لایه دو پارچه در جوراب همچنین می تواند مناطق اصطکاک را بیشتر کاهش دهد. در حالی که هر دو جوراب بالشتک و دو لایه معمولاً مختص فعالیت های خاص ورزشی هستند، می توانند هر روز نیز استفاده شوند.

برای کنترل تعریق پا از جوراب نیز استفاده می‏شود. هنگامی که پوست در معرض رطوبت بیش از حد قرار می‏گیرد، جوراب رطوبت را جذب می‏کند. این مفهوم برای کسی که مدت طولانی را در حمام یا شنا سپری می‏کنند و متوجه چروک شدن دست می‏شوند، به خوبی درک می شود. هنگام پوشیدن کفش عرق کرده، ممکن است همین اتفاق برای پاها بیفتد. به دلیل جذب طبیعی پنبه، به ماده ای ایده آل برای جوراب تبدیل شده است. باز هم، پیشرفت در مواد لباس باعث شده است که جوراب ها از توانایی پنبه فراتر رود. این جوراب ها برای ورزش یا کسانی که پاهایشان بیش از حد عرق می‏کند ایده آل هستند.

یک نوع جوراب برای جلوگیری از تورم پا و مچ پا طراحی شده است. جوراب های فشاری دارای فیبرهای الاستیک اضافی هستند که به بازگشت خون و مایعات به بدن و کاهش تورم کمک می‏کنند. بسیاری از اوقات این جوراب ها به عنوان یک درمان پزشکی تجویز می‏شوند. با این حال‏، شرکت های زیادی این جوراب ها را می‏سازند و برخی جوراب های خود را در فروشگاه های عادی می‏فروشند. اینها همچنین یک روش عالی برای جلوگیری از واریس و رگهای عنکبوت و عالی نگاه داشتن پاهایتان است.

پا ها به عنوان قلب دوم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل محافظت از آنها بسیار مهم بوده و پوشیدن جوراب مناسب، بهترین راه برای محافظت از پا هاست.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *